רוצים לדעת עוד?

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי להשקעות נדל"ן

עוד המלצות

סיפור (בהמשכים) של השקעה של לקוחות שלנו – ההשקעה של איה וקרלוס שולמן – פרק א’

משפחת שולמן, בעידודו הנמרץ של בנם, שעבר לגור לאחרונה באזור המרכז, החליטו לרכוש דירה עבורו להשקעה, כזו שתניב להם שכר דירה דומה למה שהוא נדרש לשלם כיום ותאפשר לו בעתיד לרכוש את בית חלומותיו.

איה וקרלוס בני 55+, גרים באזור המרכז, היא עו”ד והוא איש מחשבים ויש להם שני ילדים גדולים – תום, שסיים זה עתה את לימודי התואר השני בפיזיקה וטליה, שהשתחררה לאחרונה מהצבא ואוטוטו נוסעת לדרום אמריקה לטיול. תום התקבל לעבודה באזור המרכז והוא ואשתו הטריה, החליטו לעבור לגור בסביבת מקום העבודה ועתה הם נדרשים לשלם דמי שכירות של כ – 4,000 ₪ בחודש. מכיוון שהם עדיין לא סגורים על המקום שבו ירצו לגור בעתיד כמשפחה והם די מוטרדים מעליית מחירי הנדל”ן, תום שכנע את הוריו, שיקנו ביחד דירה להשקעה באזור הביקוש, שתניב שכ”ד דומה למה שהם משלמים ושתאפשר להם בעתיד לרכוש, לכשיחליטו על כך הוא וזוגתו, את דירת החלומות שלהם.

איה וקרלוס שמעו עלינו באמצעות חברים שהשקיעו דרכנו בעבר ולאחר פגישת ייעוץ הם התניעו את התהליך אתנו לפני כחודשיים וחצי. למרות שהיה בידם הון עצמי מספיק בכדי לבצע את ההשקעה, הם החליטו בהמלצתם של רן וחיים שביצעו עבורם את התכנון הפיננסי, ליעד לטובת ההשקעה סכום כולל של  1.1 מיליון ₪ מתוך ההון העצמי ואת יתרת הסכום (כ – 371,000 ₪) לקחת במשכנתא. 

מכיוון שהיו ממוקדי מטרה, לאחר שני סיורי נכסים בלבד עם שחר מצאו איה וקרלוס דירה, שהתאימה בדיוק למתווה (פרופיל הנכס רצוי) שהומלץ להם בשלב התכנון – דירת שני חדרים בגודל של כ – 65 מ”ר המיועדת לשיפוץ, באחת מהשכונות באזורי הביקוש. לאור מצב הדירה הבעייתי בצענו מעבר לבדיקות הרגילות, בדיקת נאותות הנדסית בדירה וכשהבנו את המשמעויות התקדמנו למו”מ לרכישת הנכס.

בסופו של התהליך, הדירה נרכשה לפני כחודשיים במחיר מצוין לאחר מו”מ של 1,060,000 ₪. למרות מצבה הקטסטרופלי של הדירה – רצפה עקומה, סדקים בקירות, מצב תחזוקתי גרוע ביותר, לכלוך וריח

רע, שכמעט גרם לאיה להימנע מלהיכנס אליה, היה ברור שיש לה פוטנציאל גבוה מאוד, אך לשם כך תידרש השקעה רבה בשיפוצה. מכיוון שהדירה הנה בקומת הקרקע היא יכולה להפוך ל”דירת גן” ובתכנון נכון ניתן ליצור ממנה דירת 3 חדרים מרווחת ומפנקת.

על מלאכת התכנון עמלו ראם ורונה, האדריכלים שלנו, שמיד עם חתימת חוזה הרכישה סכמו עם איה וקרלוס את המתכונת הרצויה. לאחר דיונים על מספר חלופות (סקיצות) הסכימו כולם על תכנית ההעמדה מה שאפשר לרונה לשקוד על תכניות הביצוע ולבצע הערכה מתוקפת של התקציב לפרויקט. מכיוון שנדרש במקרה זה, על בסיס המלצתו של נועם, המהנדס שלנו, לפרק את הרצפה הקיימת ולצקת אותה מחדש וכן נדרש לטפל בכל החצר (בגודל של כ – 60 מ”ר) תקציב הפרויקט הסתכם בכ – 190,000 ₪, דבר שהופך את ההשקעה לכדאית ביותר.

לפני מספר ימים התחלנו בעבודות השיפוץ עם אחד מקבלני הבית שלנו – בשלב זה בוצעו עבודות ההריסה והפינוי ובתוך כחודשיים אנו מעריכים שהדירה תוכל להימסר ואז נעבור לשלב ההכנה להשכרה (הום סטייג’ינג). אין ספק שזה יהיה פרויקט מאתגר, מעניין ושהדירה תעבור מהפך משמעותי ביותר. מאוד כדאי להמשיך ולעקוב אחרי הפרקים הבאים, שנדאג לעדכנכם בהם במהלך השבועות הקרובים

אם גם אתם רוצים דירה כזו שתניב לכם הכנסה פאסיבית בטוחה בעתיד ותשואה גבוהה על ההון שלכם – אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נוביל אתכם כל הדרך לדירת ההשקעה שלכם בדרך לעצמאותכם הכלכלית. אם אתם עדיין מתלבטים ויושבים על הגדר, חשוב לנו שתדעו, שהמועד הכי טוב לשתול עץ היה לפני 50 שנה והמועד הטוב ביותר אחריו הוא היום!

Facebook
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן