רוצים לדעת עוד?

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי להשקעות נדל"ן

עוד המלצות

ההשקעה של דורית ואמיר גלמן

זה תופס אותנו בדרך כלל רק בגיל 40 פחות או יותר – מצד אחד כבר צברנו סכום נכבד של כסף ואנו מוטרדים מהעובדה, שלא זו בלבד שאנחנו לא מצליחים למנף אותו כך שיוכל להבטיח אותנו (ואת
ילדנו…) כלכלית בעתיד, אלא שהכסף שלנו גם נשחק משנה לשנה ומצד שני נופל לנו האסימון ואנחנו מבינים שבאיזשהו שלב, מה לעשות…, נפרוש מעבודה ולכן אנחנו חייבים לעשות יותר עכשיו, כדי שכשזה יקרה נוכל להמשיך להנות מהכנסה (גם אם פאסיבית) ראויה, שתאפשר לנו להתקיים בכבוד, שלא לדבר על האפשרות להגשים חלומות..

באיזשהו שלב, אנחנו מחליטים לעשות מעשה והשקעה בנדל”ן היא בהחלט צעד נכון בכיוון הזה של הבטחת העתיד הכלכלי שלנו ושל ילדנו.

כך היה גם במקרה של דורית ואמיר – הוא מהנדס בהיי טק והיא מזכירה והם גרים במרכז הארץ, יש בבעלותם דירה עם משכנתא ויש להם הון עצמי משמעותי, שיושב בבנק ולא מקדם אותם לשום מקום. הם החליטו לקחת עצמם בידיים ולהשתמש בכסף שחסכו בכל שנות הקריירה המקצועית שלהם כדי
לרכוש דירה להשקעה. משהחלו להשתעשע ברעיון עלו על פרסום שלנו לכנס בפייסבוק ולאחר הכנס הם יצאו חדורי מוטיבציה לממש את תכניתם ותאמו פגישת תכנון פיננסי כדי לצאת לדרך ההשקעה שלהם.

כשבוע לאחר הכנס הם בצעו תכנון פיננסי עם רן וחיים וכחודש לאחר מכן, משבועז, מנהל האזור שלנו, איתר עבורם נכס מתאים, הם היו כבר במו”מ מתקדם ורכשו נכס בהתאם להגדרת הפרופיל שלו, כפי שבצענו עבורם בשלב התכנון. רכשנו להם דירה יד שניה של 3 חדרים בשטח של כ – 75 מ”ר בקומה ראשונה ללא מעלית במיקום מרכזי עם חניה הרשומה על שמם בטאבו.

הדירה נרכשה במחיר נמוך יחסית לאור מצבה הלא מרשים, אך היה ברור כבר בשלב זה, שעל ידי שיפוץ משמעותי, תוך תיקון ושימור כל מה שניתן לשומרו בדירה (ארונות קיר, דלתות, חלונות ועוד) ועל
ידי כך צמצום עלויות השדרוג, ניתן יהיה למצות את הפוטנציאל הגבוה שלה. בהיותה דירה יחסית גדולה (במונחי דירה להשקעה) אך עם חלוקה פנימית לא יעילה (מרפסות מיותרות בשטח גדול, קירות מיותרים הסוגרים את החלל המרכזי ועוד) – ראינו כי אפשר להפוך אותה לדירת 4 חדרים פונקציונאלית ומרשימה וככזו היא תניב שכר דירה הגבוה משמעותית משכר הדירה שהיתה מניבה במצבה כפי שהיה בעת רכישתה.

רונה, האדריכלית שלנו המומחית בניצול מיטבי של כל סנטימטר מרובע בדירות להשקעה, שקדה על התכניות האדריכליות בשיתוף עם דורית ואמיר ולאחר שהתמונה היתה בהירה, התכניות והתקציב
לפרויקט אושרו, חתמנו על הסכם לביצוע העבודות עם אחד מהקבלנים שלנו, שנכנס לעבודה מיד עם קבלת המפתחות ע”י בני הזוג.

לאחר כחודשיים של עבודה, בניהול של רונה ובבקרה צמודה של צוות שדרוג הנכסים שלנו, התקבלה התוצאה, שהצליחה להפתיע גם את דורית ואמיר. האמת היא שהיה קשה לתאר את המהפך – מדירה
עמוסה, דחוסה, הנותנת תחושת מחנק, צפיפות וחוסר נוחות לדירת 4 חדרים, פתוחה, מרווחת, נעימה ומזמינה.

לא הפליא אותנו לכן, שכבר ביום הפתוח הראשון נמצאו שוכרים מתאימים לדירה, שנבחרו מתוך שלל המעוניינים, במחיר של 4,600 ₪ לחודש (כ – 25% יותר ממחיר השוק), לשביעות רצונם המלאה של בני הזוג, לאור העובדה שהתוצאות הפיננסיות של העסקה היו טובות יותר ממה שתוכנן להם – בעלות כוללת של 1,370,000 הדירה מייצרת להם תשואה מצרפית על ההון העצמי (IRR) של 8% בממוצע לשנה.

לאחר כחצי שנה מהרגע שהחליטו דורית ואמיר לצאת לדרך הם עתה בעלי דירה להשקעה, במיקום מרכזי באזור ביקוש גבוה, שתניב להם בעתיד הכנסה פאסיבית של יותר מ – 55,000 ₪ לשנה, המבטיחה להם רווחיות לאין ארוך הרבה יותר גבוהה ממה שהכסף שלהם עשה בבנק עד עתה.

למרות שאנו די מנוסים בליווי עשרות משקיעים זה עדיין תמיד כיף לשמוע את התרשמותם בפעם
הראשונה שהם נכנסים לדירה, לאחר שסיימנו בה את השדרוג ואת שלב הסטייג’ינג (הלבשת הדירה והסטיילינג שלה כחלק מתהליך ההכנה להשכרה). זה מה שהם סמסו לנו לאחר שביקרו בדירה – “בוקר טוב ושבוע נפלא, אתמול היינו בדירה, הדירה מהממת! זה וואו! שאפו לכל מי שעבד ועמל על המלאכה”

אם גם אתם רוצים דירה כזו להשקעה, שתניב לכם הכנסה פאסיבית בטוחה בעתיד ותשואה גבוהה על ההון שלכם – אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נוביל אתכן כל הדרך לדירת ההשקעה שלכם בדרך לעצמאותכם הכלכלית כי חשוב שתדעו שהמועד הכי טוב לשתול עץ היה לפני 50 שנה והמועד הטוב ביותר אחריו הוא היום!

Facebook
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן