הליווי שלנו בישראל

לקבוצת נדל״ן בג׳ינס ניסיון של עשרות שנים ביצור קשר איכותי בין משקיעים לנכסים בישראל.

החברה מציעה למשקיעיה ליווי בסל שירותים מקיף, מא’ עד ת’: החל מייעוץ לקביעת סוג ההשקעה, כלה ברכישה בטוחה של הנכס, השגת מימון משכנתא בתנאים אטרקטייבים, שדרוג של הנכס (במידת הצורך) בעזרת צוות אדריכלים ועד ניהול מלא של הנכס והשוכרים, הפקדת דוחות חודשיים והפקדת התקבולים בחשבון הבנק של המשקיע.

אנחנו מומחים בליווי הדוק של משקיעים לביצוע השקעות נדל"ן איכותיות בישראל.

המטרה שלנו:

שתשקיעו בנכס שמגלם את פוטנציאל הרווח הגבוה ביותר.

איך עושים את זה?

וכל זאת בעסקה שמגלמת בטחון מירבי למשקיע ומניעת טעויות נפוצות בעסקאות נדל"ן.

שלבי תכנית הליווי להשקעה בנדל"ן בישראל:

פגישת תכנון פיננסי ובניית פרופיל השקעה

כל תהליך השקעה מתחיל בתכנון פיננסי מעמיק - בו נבחן את היכולות הפיננסיות של המשקיע ונמצא את מיטב יכולות ההשקעה שלו. בתום התכנון הפיננסי יתקבל דו"ח השקעה פיננסי ובו תפורט תוכנית ההשקעה הפרטנית המומלצת למשקיע ובכלל זה: פרופיל הנכס, מיקום, עיר, עלות חזויה, עלויות נלוות ועלות שיפוץ-ככל שתהיה, שכר דירה חודשי צפוי, אורך חיי ההשקעה, תזרים חודשי ושנתי חזוי, רווחיות צפויה ועוד.

סיור וניתוח נכסים

לאחר התכנון הפיננסי יימסר ללקוח תיק מידע אודות האזור הנבחר, ויקבע סיור לימודי בהשתתפות המשקיע בו נלמד אותו לעומק את סודות ההשקעה באזור הנבחר, נבחר מספר נכסים ונבצע ניתוח של כל נכס ונכס.

בחירת הנכס המיועד ותחילת תהליך הרכישה

בתוך שלב זה של מספר סיורים ייעודיים ופרטיים יד ביד עם המשקיע, נבחר את הנכס האופטימאלי וניכנס להליך רכישה בו נקפיד לשלב מומחים נוספים (עורכי דין מתמחים בעסקאות נדל"ן, שמאים וכו') על מנת לאפשר את ההגנה הטובה ביותר כנגד טעויות השקעה יקרות.

השגת משכנתא בתנאים הטובים ביותר

במקביל להליך זה נפעל מול הבנקים לקבלת אישור עקרוני למשכנתא ולאחר מכן קבלת המימון (משכנתא) בתנאים הטובים ביותר ובריביות הנמוכות ביותר.

Home Staging לשכירות

עם סיום הליך הרכישה, נאבזר את הנכס בביצוע של Home Staging ונקבע יום פתוח להציג אותו לשוכרים פוטנציאליים. מנסיוננו, אבזור הנכס וביצוע Home Staging משפר את שכר הדירה החזוי בלמעלה מ-20%.

בסופו של תהליך צמוד זה – יד ביד עם מומחי נדל"ן בג'ינס - תהיו הבעלים של נכס איכותי במיקום מבוקש ובעל פוטנציאל השבחה מירבי!

למה לבחור בנדל"ן בגי'נס?

מוזמנים להיכנס לסימולטור השקעה בנדל"ן ישראלי איכותי, ולמפות את פרופיל המשקיע שלכם ואסטרטגיית ההשקעה המתאימה לכם.

דילוג לתוכן