הליווי שלנו בספרד

לקבוצת נדל״ן בג׳ינס ניסיון של עשרות שנים ביצור קשר איכותי בין משקיעים לנכסים,

לאחר ניסיון בלתי-מבוטל של שני עשורים החברה הקימה בספרד את חברת Greenberry Investments, חברת בת של נדל״ן בג׳ינס, הממוקמת במרכז מדריד ופועלת בכל ספרד: מדריד, ערים גדולות, ערי החוף, וערי הפריפריה.

החברה מציעה למשקיעיה ליווי בסל שירותים מקיף: החל מייעוץ לקביעת סוג ההשקעה, עובר ברכישה בטוחה של הנכס, השגת מימון מבנק מקומי (משכנתא), שדרוג של הנכס בעזרת צוות אדריכלים ועד וכלה בניהול מלא של הנכס והשוכרים, הפקת דוחות חודשיים והפקדת התקבולים בחשבון הבנק של המשקיע שפתחנו עבורו מבעוד מועד.

בזכות Greenberry Investments משקיעים מכל רחבי אירופה נהנים מתשואות נהדרות בנכסים יציבים ובטוחים בספרד.

מודל חמשת השלבים של Greenberry Invest:

1#

הגדרת מטרות ההשקעה וסוג ההשקעה הרצוי

פגישה מעמיקה להגדרת מטרות ואפיון סוג הנכס המתאים לך בהתאים לצרכים, תנאים והמטרות.

2#

פתיחת חשבון בנק מקומי והוצאת מסמך (NIE) ספרדי

אנו נפתח עבורכם חשבון בנק מקומי, לחבר אותך לסיוע משפטי מוסמך, ולרשום אותך בממשלת ספרד לקבלת מספר ה- NIE שלך (תעודת תושבות ספרדית), המאפשר לך לרכוש נכסים במדינה.

3#

איתור ורכישה של הנכס , והגשת בקשה למשכנתא מבנק מקומי

אצלנו ב-Greenberry Invest, אנו מנתחים באופן תדיר את השוק במטרה למצוא את המיקומים הטובים ביותר שיניבו את ההכנסות הגבוהות ביותר. יש לנו ניסיון של שנים בחיבור שבין משקיעים לנכסים וידע עצום שנדרש כמו גם רשת ספקי הזדמנויות וכל זאת כדי למצוא נכסים הנמכרים מתחת למחיר השוק. אנו נייעץ, ננהל את המו״מ , נפנה לבנקים לקבלת משכנתא בריביות נמוכות במיוחד ונלווה אותך יד ביד לכל אורך התהליך עד להשלמה של רכישה מוצלחת ובטוחה.

4#

שדרוג הנכס והכנתו להוצאה לשוק

שדרוג אסטרטגי לעולם יעזור לכם למקסם את ההחזר על ההשקעה ולכן, בעזרת צוות האדריכלים והקבלנים שלנו אנו יכולים להפוך כל נכס הרוס לארמון מזמין.

5#

השכרת הנכס ותקבול של ההכנסה החודשית
(ישירות לחשבון הבנק שלכם)

בבוא העת, אנו נדאג להשכרת הנכסים שלך, נפרסם את הנכס באמצעות הפלטפורמה הבלעדית שלנו, my-rent.es ופלטפורמות אחרות וננצל את הקשרים הנרחבים שלנו שיכולים לעזור לך למצוא דיירים שיביאו ערך לטווח ארוך להשקעה שלך. אנו נותנים פתרון ניהול מקצה לקצה שיעניק לך שקט נפשי: איתור השוכרים, חתימה על חוזה שכירות, טיפול בתקלות מול חברת הביטוח (שלרוב מכסה את עלויות התיקון), קשר עם השוכר, גבייה של שכר הדירה החודשי והפקדתו ישירות לחשבון הבנק של בעל הנכס חודש בחודשו.

למה לבחור בנדל"ן בג'ינס?

מוזמנים להיכנס לסימולטור השקעה בתשואות-על לספרד, ולמפות את פרופיל המשקיע שלכם ואסטרטגיית ההשקעה המתאימה לכם

דילוג לתוכן