רוצים לדעת עוד?

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי להשקעות נדל"ן

עוד המלצות

מה עושים עם קצת יותר ממיליון ש”ח אחרי שמוכרים בית גדול מדי, שכבר לא זקוקים לו?

עוד סיפור השקעה שלנו … 

ההשקעה של גילה ויורם גרינשטיין

 מה עושים עם קצת יותר ממיליון ש”ח אחרי שמוכרים בית גדול מדי, שכבר לא זקוקים לו?
יורם וגילה החליטו ללכת אחרי החלום שלהם לגור במושב בשפלה ולמכור את ביתם רחב הידיים

בדרום הארץ. את הכסף שהתפנה להם כתוצאה מכך הם החליטו, לאחר שבחנו מספר אופציות אחרות (השקעה בשוק ההון, השקעה בחו”ל ועוד) להשקיע בדירה להשקעה, שתכניס להם הכנסה פאסיבית
מידית של יותר מ – 4,000 ₪, שתלך ותגדל עם השנים. 

מתוך הבנת הצרכים והיכולות הפיננסיות של בני הזוג, הם החליטו בהמלצתם של רן וחיים, שבצעו עבורם את התכנון הפיננסי, לרכוש דירה באחד מאזורי הביקוש שבחרנו עבורם בגוש דן, שאותה נשדרג ועל ידי כך ניצור השבחה משמעותית של הנכס כבר מהיום הראשון.
אחרי שני סיורים לאיתור נכסים עם שחר באזור ההשקעה המיועד ובתוך פחות מחודש התבייתנו על דירה מתאימה, שאותה רכשנו עבורם. מכיוון שהדירה הייתה פנויה והעסקה הייתה עסקת הון עצמי, לא חיכינו ומיד עברנו לתכנון השינוי האדריכלי בהתאם לתכניות ביצוע מפורטות שרונה, הארכיטקטית הכינה עבורם ובתוך כשבועיים התחלנו לשבור את קירות הדירה.

תוך חודשיים הפכנו עבורם דירת 2.5 חדרים כבדה, לא מתוחזקת, לא פונקציונאלית ומיושנת לדירת 3.5 חדרים חדשה ומרשימה. וכשהדירה נראית כך היה פשוט מאוד להשכיר אותה תוך שבוע לשוכרים איכותיים (הוא רב סרן בצבא והיא מורה שממתינים לילדם הראשון ומחפשים דירה להשכרה לתקופה ארוכה) בשכ”ד חודשי של 4,150 ₪ לחודש.

כאחד שליווה את ההשכרה ביום הפתוח שערכנו בדירה, רוב המבקרים חשו כמו שכתבה לנו גילה אחרי שבקרה בדירה מיד בתום השיפוץ – “באנו, ראינו, נכבשנו. יופי של תכנון וביצוע. מודים לכם מאוד”. 

הדירה הזו תייצר עבור גילה ויורם פאסיבית של כ – 50,000 ₪ בשנה הפטורה ממס ותאפשר להם להגשים עוד חלומות של נסיעות לטיולים אקזוטיים מדי שנה בחו”ל… 

סה”כ העלויות שהם נדרשו להם לטובת מימוש ההשקעה היו – 1,340,000 ש”ח

בסיכומו של דבר, בתוך שלושה חודשים בלבד גילה ויורם הם בעלי דירה מצוינת ואיכותית להשקעה באזורי הביקוש, כזו שתיתן להם הכנסה פאסיבית בטוחה עד סוף חייהם (וככל הנראה גם אחרי זה…) ותאפשר להם להנות מעוד הרבה שנים של רווחה כלכלית.

אם גם אתם רוצים דירה כזו שתניב לכם הכנסה פאסיבית בטוחה בעתיד ותשואה גבוהה על ההון
שלכם – אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נוביל אתכם כל הדרך לדירת ההשקעה שלכם בדרך לעצמאותכם הכלכלית.
אם אתם עדיין מתלבטים ויושבים על הגדר, חשוב לנו שתדעו, שהמועד
הכי טוב לשתול עץ היה לפני 50 שנה והמועד הטוב ביותר אחריו הוא היום!

Facebook
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן