רוצים לדעת עוד?

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי להשקעות נדל"ן

עוד המלצות

המשך סיפור ההשקעה של הלקוחות שלנו – ההשקעה של איה וקרלוס שולמן – פרק ו’

עברו 7 שבועות מהתחלת השיפוץ ואנחנו בישורת האחרונה – השלמת העבודות לקראת גמר פרויקט השיפוץ לפני הכנתו להשכרה.

זה השלב שבו נעשות הכי הרבה פעולות עם מספר רב של בעלי מקצוע בטור ובמקביל, שגורמות תוך ימים ספורים לדירה להראות הרבה יותר טוב ומיום ליום היא משתנת לנגד עינינו עד שהיא תגיע למראה
שאותו תכננו מראש על הנייר ושלו אנחנו מצפים.

האתגר עתה מבחינת ניהול הפרויקט והברה על ביצועו עליו צוות השדרוג של נדל”ן בג’ינס מופקד הוא
לתאם בתזמון מיטבי את כל בעלי המקצוע (ובשלב הזה יש הרבה…) כך שלא “ידרכו” זה על זה, אבל בה בעת לא נבזבז זמן על המתנות ועיכובים מיותרים כתוצאה מהתלות ו/או חוסר התיאום בין בעלי המקצוע.

אז מה ומי היה לנו כאן השבוע: שפכטליסטים שהשלימו את הכנת הקירות לצבע וצבעים שצבעו “יד
שניה” והם לפני ה”יד השלישית” ולא בטוח שהאחרונה, איש שיש שמדד והתקין את השיש למטבח, איש אלומיניום שהתקין כמעט כבר את כל החלונות בדירה, חשמלאים שהשחילו את החוטים והחלו להתקין (אך לא סיימו) את ה”חשמל הלבן” (אביזרי הקצה), נגר שהתקין את ארונות הנישה ואת חלק מחיפויי הגבס (“קופינג”), המנעולן שלנו שהתקין דלת פלדלת חדשה ולבנה, איש התאורה שהחל (אך טרם סיים) בהתקנת גופי התאורה ובחצר סיימו את הניקיון ואת ההכנה לעבודות, שצריכות עוד להתבצע שם בשבוע הבא כדי להפוך את הדירה שלנו ל”דירת גן”.

אם לא תהיינה הפתעות מיוחדות ולמרות החגים הקרבים ובאים – בתוך כשבועיים ימים הפרויקט יהיה גמור ונוכל לעבור לשלב הבא, השלב הכי מתגמל והכי מרשים – הכנת הדירה להשכרה והשכרתה. אנחנו כהרגלנו נמשיך לעדכן אתכם בשבועות הבאים – אתם תמשיכו להיות שותפים לכל הפרויקט עד תומו. 

ואם גם אתם רוצים דירה כזו, שתניב לכם הכנסה פאסיבית בטוחה בעתיד ותשואה גבוהה על ההון שלכם – אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נוביל אתכם לאורך כל הדרך לדירת ההשקעה שלכם כצעד ראשון לעצמאותכם הכלכלית. אם אתם עדיין מתלבטים ויושבים על הגדר, חשוב לנו שתדעו, שהמועד הכי טוב לשתול עץ היה לפני 50 שנה והמועד הטוב ביותר אחריו הוא היום!

Facebook
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן